Вопросы и ответы

Які основні вимоги до позичальника?

Зазначити дані громадянського паспорта, ІПН (ідентифікаційний номер), інформацію щодо зайнятості та доходів (довідка про доходи не вимагається), а також зазначити контактні дані: адресу, номер мобільного та email. Позичальник також має бути віком від 18 до 65 років і мати власну картку будь-якого українського банку.

В якому місті можна взяти кредит?

Діяльність нашої компанії зосереджена в Інтернеті – позичальнику не потрібно відвідувати офіс компанії ЗеКредит, тому взяти кредит можна в будь-якому місці України з доступом до Інтернету (окрім тимчасово окупованих територій: АР Крим і зона АТО).

На яку максимальну суму можна розраховувати?

Під час оформлення першого кредиту максимально доступна сума складає 3000 гривень. Але у разі повторних позик суму поступово зростатиме до 7000 гривень, якщо позичальник відповідально виконував усі фінансові зобов'язання і сплачував кредити своєчасно.

Який максимальний період кредитування?

Максимальний строк користування позиченими коштами становить 30 днів. Проте у разі необхідності його можна подовжити (оформити пролонгацію), попередньо сплативши нарахований процент.

Як швидко можна отримати гроші?

Під час оформлення першого кредиту користувачеві необхідно заповнити реєстраційну форму, що зазвичай віднімає близько 5 хвилин. Після цього заявку буде опрацьовано, що також триватиме кілька хвилин. У разі повторного звернення не потрібно втрачати час на заповнення реєстраційної карти, оскільки позичальнику не потрібно знов проходити реєстрацію –всі персональні дані в анкеті вже зазначені. Потрібно тільки вибрати суму і строк позики в особистому кабінеті і отримати кредит.

Як дізнатися результат розгляду заявки?

Після завершення всіх етапів реєстрації почнеться опрацювання заявки, яке триває від 5 до 20 хвилин. В особистому кабінеті при цьому відображатиметься статус заявки "На верефікації". Після отримання рішення позичальнику надійде смс на зазначений номер. Крім того, це відобразиться в особистому кабінете – з'явиться повідомлення щодо необхідності підписати документи. Користувачеві залишиться тільки натиснути кнопку "Підписати", після чого відкриється кредитний договір.

Важливо! Вам необхідно ознайомитися і погодитися з умовами договору – тільки після цього гроші будуть зараховані на вашу банківську картку. 

Як відмовитися від отриманого кредиту?

Якщо гроші вже були зараховані на вашу банківську картку, відмовитися від кредиту неможливо. Ви можете відмовитися від кього тільки до укладання угоди. Для цього ви можете просто не давати свою згоду з умовами кредитного договору, і заявка буде анульована.

Чи можна оформити кілька кредитів одночасно?

Ні, в компанії zecredit може бути тільки один відкритий кредит. Якщо у вас виникли непередбачувані фінансові труднощі і ви не маєте можливості погасити поточку позику вчасно, скористайтеся послугою пролонгації і відкладіть тим самим крайній строк оплати кредиту. Для подовження терміну користування позикою необхідно тільки погасити нарахований процент.

Як скористатися акцією під 0,01%

  Для того, щоб скористатися умовами акційного періоду під 0,01% потрібно закрити кредит протягом 14 днів без затримок, так як при поверненні коштів пізніше сроку на який надано кредит, відсоток буде перерахований з першого дня користування за стандартними умовами договору.

  Якщо немає необхідної суми до закриття, ви завжди маєте змогу продовжити кредит сплативши лише відсотки на продовження кредиту через особистий кабінет, де обов'язково необхідно підписати додаткову угоду на продовження кредиту.

Як оформити продовження кредиту?

 Для цього необхідно у особистому кабінеті через клавішу ПРОДОВЖИТИ підписати додаткову угоду на продовження кредиту, попередньо обравши період на який плануєте продовжити кредит, після чого оплатити через особистий кабінет або по реквізитам (через банк, касу, термінал, Приват24, або інший зручний спосіб) мінімальну суму на продовження, котра відображається у особистом кабінеті при натисканні на клавішу ПРОДОВЖИТИ.   

Важливо! При оплаті у касі банку чи терміналі або у інший спосіб, перерахуванння коштів може відбуватися декілька днів, відповідно за цей період може нараховуватися відсоток за користування або ж пеня, якщо оплата після сроку, тому радимо в такий спосіб вносити платіж завчасно, або краще за все робити платежі через особистий кабінет! 

Чи можна оформити заявку на кредит по телефону?

На жаль, дана опція не передбачена в роботі нашого сервісу. Але ви завжди можете заповнити заявку просто на сайті за допомогою будь-якого пристрою: смартфону, планшету або персонального комп'ютера.

Що робити, якщо не надійшло смс з перевірочним кодом?

Спробуйте натиснути кнопку "Отримати код повторно". Якщо смс досі не надходить, перевірте, чи є вільна пам'ять на мобільному телефоні. Можливо вона закінчилася, що заважає прийняти повідомлення. В такому випадку видаліть кілька файлів або смс і повторіть процедуру.

Чи можна повернути гроші достроково?

Так, в нашій компанії передбачена можливість дострокового погашення. Ви можете здійснити повну або часткову оплату до закінчення строку кредитування. Сплатити при цьому потрібно тільки процент, нарахований за фактичний період користування грошима. Наприклад, якщо користувач брав 1000 гривень на 10 днів, але вже через 5 днів може погасити позику, він оплатить вдвічі менше за нараховані проценти.

Я погасив заборгованість, коли я зможу взяти повторний кредит?

Ви зможете подати нову заявку одразу після того, як в особистому кабінеті відобразиться інформація про погашення попередньої позики. Зокрема це залежить від того, яким способом погашення кредиту ви користувалися. Зазвичай гроші надходять на рахунок компанії миттєво, але за умови оплати в деяких банках чи терміналах мережі iBox перерахування коштів може тривати кілька днів.

Як оплатити кредит?

Погасити кредит можна трьома способами: в касі будь-якого банку України, карткою в особистому кабінеті та в терміналах мережі ПриватБанк,  Найоптимальніший спосіб – оплата в особистому кабінеті на сайті ЗеКредит.  

Важливо! Після проведення оплати обов'язково потрібно у особистому кабінеті підписати додаткову угоду для продовження користуванням! 

Оплата в терміналах і банках здійснюється за реквізитами. В терміналі потрібно зазначити код ЄДРПОУ 42201361 і внести суму, актуальну на момент оплати. В касі банку оплата здійснюється за повними реквізитами компанії. При цьому клієнтові потрібно зазначити ПІБ та ІПН, щоб платіж було ідентифіковано.

Під час оплати в касі банку або терміналі мережі iBox перерахування грошей може відняти кілька робочих днів.